مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 10:552020-09-22اقتصادي

تمرین پیاده محوری روز جهانی خودرو در شهر جهانی یزد


مدیر حمل و نقل پاک شهرداری یزد با اشاره به مسدود شدن خیابان قیام این شهر به منظور اجرای طرح «OPEN STREET» برای اولین بار، اظهار کرد: یزدی ها امروز می توانند برای استفاده نکردن از خودرو شخصی تمرین کنند.

- ایسنا/یزد مدیر حمل و نقل پاک شهرداری یزد با اشاره به مسدود شدن خیابان قیام این شهر به منظور اجرای طرح OPEN STREET برای اولین بار، اظهار کرد: یزدی ها امروز می توانند برای استفاده نکردن از خودرو شخصی تمرین کنند.

مهدی شهریاری در گفت وگو با خبرنگار ایسنا ضمن اشاره به حرکت دنیا به سوی حمل و نقل عمومی و پیاده محوری، اظهار کرد: روز جهانی بدون خودرو در تمام دنیا فرصت و تمرینی برای پیاده محوری، دوچرخه محوری و استفاده از حمل و نقل عمومی در راستای داشتن شهری پاک است و در این روز آرامش شهری بدون خودرو به نمایش گذاشته می شود.

وی اضافه کرد: مشکلاتی مانند آلودگی هوا، مشکلات ترافیکی، کاهش تاب آوری و افزایش عصبانیت در بین مردم، رعایت نشدن عدالت اجتماعی، کم تحرکی، تحمیل هزینه های سوخت و انرژی به جامعه و چالش های مدیریت شهری که گریبان ‎گیر یزد نیز شده است، همگی انگیزه برگزاری برنامه های روز جهانی بدون خودرو را توسط شهرداری یزد تقویت کرد.

این مسئول در مورد برنامه های روز جهانی بدون خودرو در یزد تصریح کرد: هر چند امسال به علت شیوع کرونا برگزاری هیچ هما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمرین پیاده محوری روز جهانی خودرو در شهر جهانی یزد

تمرین پیاده محوری روز جهانی خودرو در شهر جهانی یزد