مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 10:402020-09-22ورزشي

پویش «آماده باش»، ورزش همگانی را توسعه داد


رییس هیات ورزش های همگانی خراسان رضوی گفت: اجرای پویش آماده باش به توسعه ورزش همگانی و گسترش فعالیت های ورزشی کمک کرد.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس هیات ورزش های همگانی خراسان رضوی گفت: اجرای پویش آماده باش به توسعه ورزش همگانی و گسترش فعالیت های ورزشی کمک کرد.

امیر رضا آذریان در گفت وگو با ایسنا، در مرحله پایانی برگزاری برنامه های هیات ورزش های همگانی خراسان رضوی در قالب پویش آماده باش اظهار کرد: اجرای پویش آماده باش یک ابتکار خوب از سوی فدراسیون ورزش های همگانی برای ساماندهی فعالیت ها و همکاری هیات های استانی در اجرای برنامه ها و فعالیت های ورزشی بود.

وی افزود: جامعه ورزش همگانی کشور در چهارچوب این طرح تلاش کرد که حرکت خوبی در کشور برای افزایش فعالیت های ورزشی بین مردم انجام دهد و با اجرای بیش از 1800 برنامه توانست به اهداف برسد.

طی ایام اجرای این پویش در فضای مجازی شور و نشاط بسیاری برای انجام فعالیت های ورزشی درقالب فعالیت کمیته های تحت نظر فدراسیون انجام شد و شهرهای مختلف کشور این موضوع مشاهد شد.

آذریان با اشاره همدلی و همراهی پرشور هیات های شهرستانی و کمیته های هیات ورزش های همگانی خراسان رضوی، گفت: از ابتدای ابلاغ این طرح از سوی فدراسیون، در هیات استان به همراهی تمامی کمیته ها و مسئولین شهرستانی به سرعت در قالب پویش آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش «آماده باش»، ورزش همگانی را توسعه داد

پویش «آماده باش»، ورزش همگانی را توسعه داد