مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 10:102020-09-22دانش

رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین منصوب شد


پیمان نامدار، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قزوین با حکم وزیر، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به سمت ریاست این دانشگاه منصوب کرد.

- ایسنا/قزوین پیمان نامدار، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قزوین با حکم وزیر، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به سمت ریاست این دانشگاه منصوب کرد.

دکتر سعید نمکی وزیر، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با توجه به مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در حکمی دکتر پیمان نامدار، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قزوین را به سمت ریاست این دانشگاه منصوب کرد.

جناب آقای دکتر پیمان نامدار سرپرست محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قزوین پیرو ابلاغ شماره 1215/100 مورخ 18/09/1398 و با توجه به مصوبه جلسه مورخ 30/06/1399 شورای عالی انقلاب فرهنگی، به موجب این حکم به عنوان رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قزوین منصوب می شوید تا به یاری خداوند متعال و رعایت جوانب قانونی نسبت به انجام امور محوله اقدام نمایید.

امید است با اتکال به خداوند متعال در انجام شایسته وظایف با رعایت قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق و سرفراز باشید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیمان نامدار متخصص طب اورژانس است که از 18 آذر 98 به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قزوین م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین منصوب شد

رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین منصوب شد