مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 09:452020-09-22اقتصادي

1500 هکتار اراضی میامی تحت کشت پسته قرار گرفت


مدیر جهاد کشاورزی میامی با بیان اینکه محصول پشته در یک هزار و 470 هکتار از اراضی شهرستان کشت شده است، گفت: 650 هکتار از این میزان باغ مثمر و بارور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اصغر محمدی ظهر سه شنبه در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران به میزبانی جهاد کشاورزی میامی ضمن بیان اینکه کار برداشت پسته از باغات این شهرستان آغاز شده است، بیان کرد: یک هزار و 470 هکتار اراضی شهرستان به کشت این محصول اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه 825 هکتار از کل اراضی زیر کشت پسته در میامی نهال و غیر بارور و 645 هکتار دیگر باغ بارور و مثمر است، تاکید کرد: میانگین عملکرد در باغات پسته میامی یک هزار و 600 کیلوگرم در هر هکتار است که با این شاخص می توان گفت حدوداً یک هزار و تن محصول پسته در شهرستان برداشت شده است.

مدیر جهاد کشاورزی میامی همچنان با بیان اینکه کار برداشت فلفل از مزارع منطقه فرومد این شهرستان آغاز شده است، گفت: 200 هکتار اراضی شهرستان که غالباً در فرومد قرار دارند تحت کشت این محصول قرار گرفت که با وجود برداشت دو هزار و 500 کیلوگرمی محصول از هر هکتار می توان تخمین زد که امسال 500 تن فلفل در این شهرستان تولید شده است.

محمدی از برداشت لوبیا از مزارع میامی نیز خبر داد و گفت: 831 هکتار اراضی بخش کالپوش میامی زیر کشت لوبیا به صورت دیم قرار گرفتند ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1500 هکتار اراضی میامی تحت کشت پسته قرار گرفت

1500 هکتار اراضی میامی تحت کشت پسته قرار گرفت