مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 09:452020-09-22اقتصادي

خودروهای عرضه میوه و تره بار در همدان ساماندهی شدند


رییس اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهرداری همدان با بیان اینکه خودروهای فروش و عرضه میوه و تره بار به سایت های ساماندهی سازمان مشاغل شهری منتقل شدند گفت: - محمد گلشن امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه خودروهای فروش و عرضه میوه و تره بار به سایت های ساماندهی سازمان مشاغل شهری منتقل شدند اظهار کرد: این اتفاق با توجه به واگذاری پاکسازی محدوده میدان بار به مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری رخ داده است.

وی افزود: با توجه به تعیین و جانمایی سایت های ساماندهی در بلوار شاهد و مطهری، محدوده میدان بار مرکزی همدان توسط یگان های عملیاتی واحد رفع سد معبر و انضباط شهری مورد بازدید قرار گرفته و به هیچ عنوان اجازه فعالیت و استقرار این خودروها در فضای پیرامونی میدان بار داده نمی شود.

  رییس اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهرداری همدان تصریح کرد:  به دستور کار صادره از تمام همشهریان عزیز بالاخص فروشندگان میوه و تره بار خواهشمندیم از هر نوع فعالیت در محدوده این میدان خودداری کنند.

وی با تأکید بر اینکه ️ماشین آلات سنگین حمل و فروش مصالح ساختمانی نیز ساماندهی می شوند خاطرنشان کرد: پیرو بازدید میدانی مکرر بنا شد جانمایی و هدایت خودروهای سنگین مستقر از بلوار شاهد و مطهری صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودروهای عرضه میوه و تره بار در همدان ساماندهی شدند

خودروهای عرضه میوه و تره بار در همدان ساماندهی شدند