مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 07:052020-09-22سياسي

لزوم تعبیه بسته های تشویقی برای صنایع دوستدار محیط زیست


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان با اشاره به اهمیت مسائل زیست محیطی در حوزه فعالیت های صنعتی بر لزوم تعبیه بسته های تشویقی برای واحدهای تولیدی و صنعتی دوستدار محیط زیست تاکید کرد.

- ایسنا/سمنان معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان با اشاره به اهمیت مسائل زیست محیطی در حوزه فعالیت های صنعتی بر لزوم تعبیه بسته های تشویقی برای واحدهای تولیدی و صنعتی دوستدار محیط زیست تاکید کرد.

علیرضا شریفی نژاد اول مهرماه در جلسه کمیسیون ماده 11 (هوای پاک) در سالن کوثر استانداری اظهار کرد: واحدهای تولیدی و صنعتی دوستدار محیط زیست باید مورد حمایت و تشویق قرار گیرند.

وی با اشاره به مشکلات مبتلابه کشور در حوزه تولید و اشتغال از مدیران دستگاه های اجرایی این استان خواست: جذب سرمایه گذار به طور جدی در دستور کار دستگاه های اجرایی استان قرار گیرد.

شریفی نژاد خاطرنشان کرد: اجرای ضوابط زیست محیطی نباید منجر به کاهش تولید و یا افول توسعه اقتصادی در استان شود بلکه با رویه های اصولی باید صنعتگران را به اجرای قوانین تشویق کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان تصریح کرد: به دلیل فشارهای خارجی واحدهای تولیدی استان با مشکلات زیادی مواجه هستند اما این امر نباید منجر به بی توجهی به مسایل قانونی در حوزه های زیست محیطی بیانجامد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تعبیه بسته های تشویقی برای صنایع دوستدار محیط زیست

لزوم تعبیه بسته های تشویقی برای صنایع دوستدار محیط زیست