مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 05:452020-09-22اقتصادي

تاسیس دفتر بهبود کسب و کار در اصفهان/حذف مقررات زائد اقتصادی


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: با تاسیس دفتر بهبود فضای کسب و کار در اصفهان اقدامات جدی برای رفع ایرادات موجود در فضای اقتصادی استان اصفهان انجام شود.

- سید حسن قاضی عسگر در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری جلسه راهکارهای بهبود فضای کسب و کار در استان اصفهان اظهار داشت: با بررسی شاخص های بهبود کسب و کار مقرر شد اقدامات جدی با رفع ایرادات موجود در فضای کسب و کار استان اصفهان انجام شود.

وی افزود: متولی بهبود شاخص های کسب و کار در استان اصفهان اداره اقتصاد و دارایی است و مقرر شد دفتری تحت عنوان بهبود کسب و کار در اداره اقتصاد و دارایی استان اصفهان دایر شود که وظیفه این دفتر بهبود شاخص های کسب و کار در استان اصفهان است.

معاون اقتصادی استانداری با اشاره به شکل گیری هیأت مقررات زدایی در وزارت اقتصاد بیان داشت: متناظر با این اقدام در سطح کلان، مقررات زائد در استان اصفهان هم جمع آوری و به هیأت مقررات زدایی اعلام می شود تا در راستای اصلاح و حذف این قوانین اقدام شود.

وی به سامانه G4B با عنوان پنجره واحد مجوزهای کشور هم گریزی زد و افزود: افتتاح 0پ نجره واحد مجوزها به صورت پایلوت در استان اصفهان برگزار شد و در هفته آینده به طور رسمی راه اندازی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاسیس دفتر بهبود کسب و کار در اصفهان/حذف مقررات زائد اقتصادی

تاسیس دفتر بهبود کسب و کار در اصفهان/حذف مقررات زائد اقتصادی