مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 04:352020-09-22اجتماعي

مدرسه ای به رنگ مهربانی حاصل کار جهادی در روستای قلعه سر


نوسازی و نگ آمیزی کلاس های درس مدرسه ابتدایی و راهنمایی شهید علوی روستای قلعه سر دهستان پشتکوه ساری توسط گروه های جهادی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کربلای مازندران انجام شد.

- خبرگزاری فارس مازندران- سرویس فرهنگی همانطور که می دانیم آغاز سال تحصیلی جدید در استان مازندران با وضعیت قرمز کرونا یی همراه است، از این رو به دلیل لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی کلاس ها به صورت غیر حضوری برگزار خواهد شد.

در روستاهای سطح استان به دلیل کم بودن تعداد دانش آموزان کلاس های آموزشی با به کارگیری لوازم پیشگیرانه و رعایت دستورالعمل ها برگزار می شود، از این رو دانش آموزان در کلاس درس حضور خواهند داشت.

در برخی از روستاهای محروم سطح استان مدارسی داریم که نیاز به نوسازی و تجهیز امکانات دارند، جالب است بدانیم که در یکی از روستاهای شهرستان ساری، گروه جهادی با همکاری خیریه اقدام به نوسازی و تجهیز یکی از مدارس کردند.

عادل الندانی مسؤول دهستان پشتکوه در قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کربلای مازندران در این باره در گفت وگو با فارس می گوید: مدرسه ابتدایی و راهنمایی شهید علوی قلعه سر در دهستان پشتکوه بخش چهاردانگه شهرستان ساری یکی از مدارسی بود که نیاز به تجهیز داشت، از این رو تصمیم گرفته شد تا با مشارکت مدرسه  و گروه خیریه دنیای زیبای من به نوس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدرسه ای به رنگ مهربانی حاصل کار جهادی در روستای قلعه سر

مدرسه ای به رنگ مهربانی حاصل کار جهادی در روستای قلعه سر