مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 21:252020-09-21سياسي

بیانیه سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان به مناسبت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس


سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان به مناسبت فرارسیدن چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس بیانیه ای صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان به مناسبت فرارسیدن چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه به این شرح است: فرارسیدن چهلمین سالگرد دفاع مقدس فرصت مغتنمی است تا آحاد ملت سرافراز ایران اسلامی بخصوص مردم شریف استان، مقطع تاریخی جنگ تحمیلی هشت ساله قدرت های استکباری علیه انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بازخوانی کنند و از صحنه های آموزنده و الهام بخش آن عبرت بگیرند.

بدون شک آحاد رزمندگان غیور و جان بر کف ایران اسلامی با الهام از آموزه های مقدس نهضت عاشورا و پیام عزت و آزادگی اباعبدالله الحسین (ع) و مقاومت در برابر ظالمان و زیاده خواهان را رمز پیروزی و سربلندی می دانستند و با سرمشق قرار دادن شعار الهی هیهات من الذله جانانه مقاومت کردند و در این راه حماسه های بزرگ خلق کردند.

هفته دفاع مقدّس تداعی گر دل های نورانی، جان های گرامی و انسان های بزرگی همچون سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی است که با بذل خون پاک خود، نهال انقلاب اسلامی را آبیاری، استحکام و ثبات بخشیدند که باعث شده ایران اسلامی به کانون توجّهات جهانی و کابوس قدرت های سلطه استکباری تبدیل شده و سدّی استو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان به مناسبت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس

بیانیه سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان به مناسبت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس