مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 20:402020-09-21سياسي

پیغام فتح ـ 2/ از «دستکاری شناسنامه» برای اعزام تا دفاع با «نان خشک»


بهبود کیانی، یکی از رزمندگان و جانبازان دوران دفاع مقدس در نهاوند است که از روزهای جنگ و خون برایمان می گوید، از شناسنامه ای که برای حضور در جبهه دستکاری شد تا دفاعی که با نان خشک صورت گرفت اما قهرمانانه.

- خبرگزاری فارس ـ نهاوند، دفاع مقدس یکی از درخشان ترین صحنه های نقش آفرینی ملت مسلمان ایران است و هنوز ناگفته های بسیاری دارد که لازم است بیان شود تا نسل های آینده با ایثار و فداکاری ملت ایران و رزمندگان و فرماندهان دفاع مقدس بیشتر آشنا شوند.

به مناسبت هفته دفاع مقدس خدمت یکی از رزمندگان عزیز آن دوران، جناب آقای بهبود کیانی رسیدم که ایشان هم با خوشرویی دعوت مرا پذیرفت اما خواست مصاحبه کنار مرقد شهدای گمنام انجام شود؛ برای حرف زدن از دوران دفاع چه جایی بهتر از آنجا؟ شهدا، سند مقاومت و ایثار مردمی اند که در برابر دشمن سر خم نکردند و دفتر جاودانه ای را با خون خود امضا کردند که همانند تابلویی زیبا در برابر دیدگان همه گشوده مانده است، تابلویی که در آن نقش پدران و مادران دلسوخته ای دیده می شود که تا پایان عمر در فراق فرزندشان سوختند و دیدارشان به قیامت کشیده شد خداوند به چنین پدر و مادرهایی اجر صالحین را عنایت فرماید و در سرای باقی بر خوان رحمت الهی جای دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیغام فتح ـ 2/ از «دستکاری شناسنامه» برای اعزام تا دفاع با «نان خشک»

پیغام فتح ـ 2/ از «دستکاری شناسنامه» برای اعزام تا دفاع با «نان خشک»