مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 20:402020-09-21سياسي

برنامه های تأثیرگذار برای تقویت ارزش های دفاع مقدس اجرا شود


برنامه های ویژه و تأثیرگذار برای اقناع نسل جدید و تقویت اهداف و ارزش های دفاع مقدس، روحیه مقاومت، همدلی و وحدت همه آحاد جامعه باید اجرا شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه پیغام فتح خبرگزاری فارس استان سمنان، در پیام علیرضا آشناگر استاندار سمنان به مناسبت هفته دفاع مقدس آمده است: هفته دفاع مقدس جلوه ای از قدرت ایمان و پیروزی حق در کارزار مبارزه با قدرت های مادی و استکبار جهانی است که با صبر، ایمان و توکل بر خداوند سبحان، همراه با عزم و اراده پولادین و روحیه شهادت طلبی رزمندگان غیور این سرزمین حاصل شد.

در ادامه پیام استاندار سمنان آمده است: هشت سال جنگ تحمیلی تمام معادلات و محاسبات متعارف در عرصه نظامی و استراتژیک دنیا را بر هم زد.

وی بیان کرد: بی تردید روحیه مقاومت و ایثارگری در جامعه، سرمایه ای فناناپذیر به شمار می آید که انقلاب اسلامی را در مواجهه با چالش ها، بحران ها و مشکلات ناشی از سناریوهای جبهه معاندان، ازجمله تحریم ، تهدید و توطئه های تروریستی مصون می دارد و بی شک بازخوانی این ارزش ها به عنوان نیاز همیشگی جامعه ایران، به ویژه نسل جوان می تواند نقش مؤثری در تداوم راه پرفروغ شهیدان و حماسه سازان انقلاب اسلامی ایفا کند.

آشناگر عنوان کرد: فرارسیدن چهلمین سالگرد هفته غرورآفرین دفاع مقدس را به پیشگاه زعیم عالی قدر جهان اسلام و فرما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های تأثیرگذار برای تقویت ارزش های دفاع مقدس اجرا شود

برنامه های تأثیرگذار برای تقویت ارزش های دفاع مقدس اجرا شود