مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 20:402020-09-21حوادث

کلاهبرداری از دختر جوان با وعده خوانندگی


19»/ سرایدار ساختمان سارق از آب در آمد/ راننده و مسافر هر دو شاکی هستند/ زن اسیدپاش در یک قدمی چوبه دار/ جنایت در مسیر تفرجگاه/ کلاهبرداری از دختر جوان با وعده خوانندگی/ دستگیری سارق و مالخر کارگاه تولیدی در جنوب تهران/ ترس از کرونا، - قاچاق مواد مخدر بر پایه درآمد‌های کلان مالی برای شبکه‌ها و باند‌ها است، براین اساس افزایش قیمت از یک طرف قابل بررسی است و از طرفی دیگر خلوص موادی است که در ترکیبات مواد مخدر استفاده شده و وارد کشور می‌شود و قیمت‌ها را افزایش می‌دهد.

قاچاقچیان به دنبال افزایش سودآوری هستند، براین اساس می‌خواهند پول‌های کلانی بدست بیاورند.

مواد مکشوفه در آزمایشگاه‌های پلیس مورد بررسی قرار می‌گیرند، متاسفانه نتیجه‌ای که بدست می‌آید، خوب نیست، زیرا انواع و اقسام مواد افزودنی شیمیای و غیر قابل مصرف را به مواد مخدر اضافه می‌کنند که صدمات و ضرر‌های متعددی را برای مصرف کنندگان مواد مخدر در پی دارد.

بعضا دیده شده که فقط سه درصد از مواد مکشوفه مواد مخدر است و بقیه مواد افزودنی است که باعث مرگ و میر در جامعه معتادان می‌شود.

به افرادی که در پی مصرف مواد مخدر هستند چه به عنوان بیمار و مجرم، هشدار می‌دهیم که مواد مخدری که مصرف می‌کنند آلوده به انواع و اقسام افزودنی‌هایی است که س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری از دختر جوان با وعده خوانندگی

کلاهبرداری از دختر جوان با وعده خوانندگی