مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 20:402020-09-21اقتصادي

ویتول: نیمه دوم سال برای تجارت نفت دشوارتر می شود


پس از نوسانات شدید بازار نفت در نیمه اول سال 2020 که سود زیادی را روانه جیب شرکتهای بازرگانی کرد، بازار در نیمه دوم سال از واقعیتهای پیرامون بحران کووید 19 ضعیف شده است.

- پس از نوسانات شدید بازار نفت در نیمه اول سال 2020 که سود زیادی را روانه جیب شرکتهای بازرگانی کرد، بازار در نیمه دوم سال از واقعیتهای پیرامون بحران کووید 19 ضعیف شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عرضه پایینتر نفت پس از اجرای کاهش تولید گروه اوپک پلاس و تقاضای ضعیف برای سوخت، تحرکات قیمت را کمتر کرده است.

راسل هاردی، مدیرعامل ویتول که بزرگترین شرکت بازرگانی جهان است، به رویترز گفت: اگر به نقدینگی بازار، معاملات کاغذی، حجم معاملات بازار آتی ICE یا سواپ گازوییل یا سوخت جت نگاه کنید، همه سه ماهه دوم بسیار فعالی داشتند اما به نظر می رسد فعالیتها در سه ماهه سوم کاهش پیدا کرده است.

آیا به این دلیل است که بازار خسته شده و به مدت طولانی در محدوده 40 دلار گیر افتاده است زیرا همه از خانه کار می کنند یا تقاضا برای نفت به میزان قابل توجهی کمتر از سابق است؟ شرکتهای بازرگانی نفت مسیر مبهمی را مشاهده می کنند زیرا اقتصاد جهانی پس از بهبود سریعی که پیدا کرد، دچار کندی شده است.

آمریکا و هند با افزایش شیوع بیماری مبارزه می کنند و همزمان اقتصادهای بزرگ اروپایی موج دوم شیوع ویروس کرونا را تجر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویتول: نیمه دوم سال برای تجارت نفت دشوارتر می شود

ویتول: نیمه دوم سال برای تجارت نفت دشوارتر می شود