مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 20:202020-09-21حوادث

سرایدار ساختمان سارق از آب در آمد


رییس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران از دستگیری سرایداری ساختمانی خبر داد که با سوءاستفاده از اعتماد مالکین از 5 واحد سرقت کرده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ سید علی شریفی گفت: یازدهم شهریورماه پرونده‌ای با موضوع سرقت منزل از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 به کلانتری 123 نیاوران اعلام شد و ماموران کلانتری در محل حاضر و شاکی اعلام کرد، خانه متعلق به والدینش است که در خارج از کشور هستند و خودش هر از گاهی برای سرکشی به آنجا مراجعه می‌کند.

امروز برای بازدید از خانه پدری ام مراجعه و متوجه به هم ریختگی لوازم منزل و سرقت 3 تخته فرش ابریشم به ارزش تقریبی 450 میلیون تومان شدم.

وی با اشاره به اینکه ماموران سرایدار ساختمان را به عنوان مظنون دستگیر کرده بودند، بیان داشت: با شکایت شاکی پرونده اولیه تشکیل و با دستور قضایی پرونده به همراه سرایدار ساختمان برای رسیدگی تخصصی به پلیس آگاهی ارجاع شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه کارآگاهان در گام اول تحقیقات پلیسی متوجه شدند سرایدار با سارق فرش‌ها در ارتباط است، افزود: سرایدار ساختمان که سیروس نام داشت در تحقیقات پلیسی اظهار داشت، برای نظافت و انجام کار‌های شخصی ساکنان به واحد آن‌ها مراجعه داشتم که از این طریق رمز ورود برخی از آپارتمان‌ها را به خاطر سپرده بودم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرایدار ساختمان سارق از آب در آمد

سرایدار ساختمان سارق از آب در آمد