مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 20:102020-09-21حوادث

دستگیری سارق و مالخر کارگاه تولیدی در جنوب تهران


رییس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران از دستگیری سارق کارگاه تولیدی در حوالی خیابان خاوران و کشف 2 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کارآگاه علی کنجوریان گفت: دوازدهم مردادماه پرونده‌ای در کلانتری 157 مسعودیه با موضوع سرقت از یک کارگاه تولیدی واقع در خیابان خاوران تشکیل و با دستور مقام قضایی برای رسیدگی تخصصی به پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی بیان داشت: از شاکی در خصوص موضوع سرقت تحقیق که اظهار داشت، ساعت 10 شب یازدهم مرداد ماه کارگاه خود را واقع در خیابان خاوران ترک کردم و روز بعد با مراجعه به محل متوجه شدم سارق یا سارقان با ورود به کارگاه اقدام به سرقت مقادیری کابل و تعداد 5 دستگاه دوربین مداربسته جمعا به ارزش 30 میلیون تومان کرده اند.

سرهنگ کنجوریان گفت: در گام اول تحقیقات کارآگاهان برای کشف سرنخ به محل وقوع جرم رفته و محدوده جغرافیای وقوع جرم را مورد پایش قرار می‌دهند که با اطلاعات بدست آمده محرز می‌شود شخصی به نام امیر که از مجرمان سابقه دار است سرقت را انجام داده است.

این مقام انتظامی بیان داشت: کارآگاهان با شناسایی سارق در پی دستگیری وی برآمده که با استعلام از سامانه‌های پلیس متوجه می‌شوند امیر به اتهام حمل و نگهداری مواد مخدر توسط مراجع انتظامی دستگیر و روانه زندان شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سارق و مالخر کارگاه تولیدی در جنوب تهران

دستگیری سارق و مالخر کارگاه تولیدی در جنوب تهران