مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 19:552020-09-21سياسي

به گردشگری در ری بهاء داده نمی شود / ابقای خلیل آبادی در ریاست شورای شهرستان ری


حسن خلیل آبادی در آخرین سال پنجمین دوره شورای اسلامی شهرستان ری و برای چهارمین بار متوالی به عنوان ریاست این شورا انتخاب و در این سمت ابقاء شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرری، حسن خلیل آبادی رییس شورای اسلامی شهرستان ری عصر امروز در پنجاه و سومین جلسه این شورا ضمن گرامیداشت نام و یاد شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس آنچه باید مورد توجه قرار دهیم این است که مورد تهاجم کشوری بیگانه قرار گرفتیم و زمانی که مورد حمله واقع شدیم، وسایل نظامی ما دچار کمبود و بحران بود اما با رهبری و تدابیر حضرت امام خمینی(ره) و بسیج تمام مردم برای دفاع از کشور خسارت کمتری متوجه شدیم.

  وی افزود: با جانفشانی شهدا، ایثارگران و رزمندگان، در طول 200 سال گذشته اولین جنگی بود که هیچ قسمتی از خاک کشورمان از دست نرفت و از نظر تاریخی و سیاسی بدون طرفداری از جمهوری اسلامی، پیروز این میدان بودیم و دستاوردها و توانمندی هایی نیز کسب کردیم.

رییس شورای اسلامی شهرستان ری با تأکید براینکه همه باید قدرشناس مدافعان کشور باشیم، ادامه داد: کسی که خود را مدیون را شهدا بداند بامعرفت است لذا باید با روش های مختلف و برگزاری مراسمات ویژه جنبه واقعی ایثارگری را گرامی بداریم و این فرهنگ را در جامعه ترویج دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به گردشگری در ری بهاء داده نمی شود / ابقای خلیل آبادی در ریاست شورای شهرستان ری

به گردشگری در ری بهاء داده نمی شود / ابقای خلیل آبادی در ریاست شورای شهرستان ری