مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 19:352020-09-21سياسي

نمایشگاه دفاع مقدس الگودهی ملموس ایثار و شهادت برای جوانان است


فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) سپاه استان اردبیل نمایشگاه دفاع مقدس را الگودهی ملموس ایثار و شهادت برای جوانان عنوان کرد و گفت: کار فرهنگی چشمه جوشان در تعلیم و تربیت است.

- اردبیل- فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) سپاه استان اردبیل نمایشگاه دفاع مقدس را الگودهی ملموس ایثار و شهادت برای جوانان عنوان کرد و گفت: کار فرهنگی چشمه جوشان در تعلیم و تربیت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جلیل بابازاده قانع عصر دوشنبه در مراسم افتتاحیه نمایشگاه دفاع مقدس اردبیل در سخنانی ضمن گرامی داشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران با تمام توان در مقابل تمام توطئه های دشمنان ایستاده و همچنان خواهد ایستاد.

وی افزود: چهل سال با افتخار و صلابت به عنوان سرباز نظام و ولایت کنار مسئولین به پاسداری از ارزش های اسلام و نظام اسلامی پرداخته ایم و در راستای ارج نهادن به رشادت دلیرمردان دفاع مقدس و شهدای گلگون کفن از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.

کار فرهنگی چشمه جوشان در تعلیم و تربیت است فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با انتقاد از برخی نظرات مبنی بر اینکه اولویت کنونی کشور در فعالیت های عمران و آبادانی است نه مسائل فرهنگی، گفت: عمران و آبادانی برای انسان است بدون انسان معنایی ندارد و ما برای امنیت و حفظ جان و دفاع از کیان کشور فعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه دفاع مقدس الگودهی ملموس ایثار و شهادت برای جوانان است

نمایشگاه دفاع مقدس الگودهی ملموس ایثار و شهادت برای جوانان است