مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 19:002020-09-21اقتصادي

افتتاح 4 مخزن ذخیره آب در بوستان های خمینی شهر


مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان گفت: 4 منبع ذخیره آب با گنجایش هر کدام 12هزار متر مکعب آب در خمینی شهر افتتاح شد.

- ایسنا/اصفهان مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان گفت: 4 منبع ذخیره آب با گنجایش هر کدام 12هزار متر مکعب آب در خمینی شهر افتتاح شد.

علی اصغر ذاکری، امروز (دوشنبه– 31 شهریور ماه) در آیین افتتاح پروژه های آبیاری فضای سبز خمینی شهر، گفت: شهرداری خمینی شهر طبق روال هر ماه یک پروژه افتتاح می کند که امروز چند پروژه در راستای بهبود و حفظ فضای سبز افتتاح شد.

وی میزان فضای سبز شهری خمینی شهر را 250 هکتار اعلام و اظهار کرد: با توجه به خشکسالی های پی در پی و اهمیت صرفه جویی در مصرف آب، شهرداری خمینی شهر یک اقدام جدی و قابل تقدیر که بر گرفته از سیاست های انقلاب و دولت است برای استفاده درست از منابع آبی برنامه ریزی و اجرا کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان، افزود: 4 منبع آب که هر کدام 12 هزار متر مکعب گنجایش ذخیره آب دارد و در جمع می توانیم 48 هزار متر مکعب در این مخازن آب ذخیره کنیم در خمینی شهر افتتاح و چهار پمپاژ آب نیز که می توانند یکدیگر را پوشش دهند نیز راه اندازی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 4 مخزن ذخیره آب در بوستان های خمینی شهر

افتتاح 4 مخزن ذخیره آب در بوستان های خمینی شهر