مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 18:352020-09-21سياسي

گشایش نمایشگاه دفاع مقدس در «رودان»


در اولین روز از هفته دفاع مقدس نمایشگاه گرامیداشت حماسه آفرینان هشت سال دفاع مقدس با موضوعات انقلاب، دفاع مقدس، گام دوم انقلاب با محوریت از عاشورا تا ظهور در رودان گشایش یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودان، در اولین روز از هفته دفاع مقدس با حضور امام جمعه، فرماندار، فرمانده سپاه ناحیه رودان و جمعی از بسیجیان، ایثارگران و جانبازان شهرستان نمایشگاه دفاع مقدس در رودان آغاز بکار کرد.

این نمایشگاه با هدف سیر نمایشگاهی، روایتگری و بیان و نمایش عملکرد قرارگاه های تحول محلات با نام عاشورا، دفاع مقدس و ظهور توسط قرارگاه های تحول محلات حوزه امام جعفر صادق(ع) و حضرت فاطمه(س) شهر رودان در محل بازارچه شهرداری با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی بر پا شده و  به مدت 6شب با موضوعات انقلاب، دفاع مقدس، فتنه های 78-88، مدافعین حرم، مدافعین سلامت و گام دوم انقلاب با اجرای سرود، نمایش، روایتگری و راه اندازی فروشگاه منصف پذیرای علاقمندان خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، چهلمین سالگرد گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان رودان با رژه موتوری و خودرویی و با رعایت پروتکل های بهداشتی آغاز شد.

بیش از ده ها موتور و خودروی نیروی های مسلح اعم از سپاه و بسیج و جوانان بسیجی با حمل و نصب تصاویری از تمثال شهدای هشت سال دفاع مقدس ، حضرت امام خمینی و رهبر معظم ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گشایش نمایشگاه دفاع مقدس در «رودان»

گشایش نمایشگاه دفاع مقدس در «رودان»