مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 18:152020-09-21سياسي

ملت ایران در جنگ اراده ها نیز پیروز میدان است


فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: ملت ایران در حساس ترین برهه و در جنگ اراده ها نیز با صبر و مقاومت پیروز واقعی هستند.

- ایسنا/اردبیل فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: ملت ایران در حساس ترین برهه و در جنگ اراده ها نیز با صبر و مقاومت پیروز واقعی هستند.

سردار جلیل بابازاده 31 شهریور در آیین افتتاح نمایشگاه رزمی – فرهنگی دفاع مقدس در منطقه شورابیل اظهار کرد: دشمنان انقلاب با ناامیدی از جنگ رودررو با تدارک فتنه های رنگین سعی در ناامیدی و خسته کردن ملت ایران دارند تا مقاومت آنها را بشکنند در حالی که نصرت الهی و پیروزی حقیقی با ملت ایران است.

وی ضرورت جمع آوری خاطرات و گردآوری آثار فاخر و ارزشمند هشت سال دفاع مقدس را با همراهی رزمندگان و ایثارگران حرکتی ارزشمند توصیف و خاطرنشان کرد: به زودی کتاب فاخری در رثای سردار شهید سلیمانی در اردبیل رونمایی خواهد شد که جزو آثار فاخر و نفیس به شمار می رود.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با قدردانی از برپاکنندگان این نمایشگاه و حضور روایتگران صادق هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: همانطوری که مقام معظم رهبری امروز در جمع پیشکسوتان جهاد و شهادت اعلام کردند دشمنان از کید و حیله خود علیه ملت غافل نشده اند بلکه در یک جبهه تمام عیار دیگر سعی می کنند رمق و طاقت ملت ایران را ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملت ایران در جنگ اراده ها نیز پیروز میدان است

ملت ایران در جنگ اراده ها نیز پیروز میدان است