مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 18:052020-09-21ورزشي

نمایشگاه رزمی – فرهنگی دفاع مقدس در اردبیل گشایش یافت


همزمان با اولین روز هفته دفاع مقدس نمایشگاه رزمی – فرهنگی با محوریت عملیات کربلای پنج در منطقه شورابیل اردبیل گشایش یافت.

- در مراسم گشایش این نمایشگاه که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل که 31 شهریور با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی و اقشار مختلف مردم برگزار شد، فرمانده تیپ 37 حضرت عباس(ع) اردبیل اظهار کرد: استان اردبیل با تقدیم 260 شهید در عملیات غرورآفرین کربلای پنج سند عزت و عظمت خود را امضا کرده است.

سیدعلی تدین خاطرنشان کرد: در این عملیات رزمندگان کشورمان به ویژه سلحشوران خطه سبلان اوج ایثار و فداکاری را به نمایش گذاشتند و ما امسال در چهلمین سالگرد دفاع مقدس تصمیم گرفتیم تا بخشی از افتخارات عملیات غرورآفرین کربلای پنج را بازسازی کرده و برای مردم به نمایش بگذاریم.

وی به تدوین برنامه های این نمایشگاه و استقرار چادرهای متعدد با جانمایی غرفه های فرهنگی، ورزشی و معنوی با حضور دستگاه های اجرایی اشاره کرد و گفت: از مردادماه با برگزاری جلسات هماهنگی نسبت به انتقال دستگاه های مهندسی و برپایی 36 چادر گروهی و سه باب سنگر معنوی همچنین ماکت عملیات کربلای پنج با روایتگری پیشکسوتان دفاع مقدس اقدام کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه رزمی – فرهنگی دفاع مقدس در اردبیل گشایش یافت

نمایشگاه رزمی – فرهنگی دفاع مقدس در اردبیل گشایش یافت