مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 17:552020-09-21سياسي

قهقه های نسنجیده آقای رییس جمهور؛ بنزین روی آتش خشم ملت


سید پویا هاشمی*؛ دیگر کسی در ایران باقی نمانده که جمله خودم هم صبح جمعه فهمیدم حسن روحانی رییس جمهور کشورمان با آن خنده طعنه آمیز در مورد افزایش قیمت بنزین را نشنیده و یا تصویر آن را به ذهن نداشته باشد.

- قهقه های نسنجیده آقای رییس جمهور؛ بنزین روی آتش خشم ملت بررسی سخنان و اقدامات رییس جمهور نشان می دهد که عملکرد دولت در کنار سخنان شخص وی سبب شده است تا نارضایتی مردم نسبت به حاکمیت افزایش یابد.

گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو- سید پویا هاشمی*؛ دیگر کسی در ایران باقی نمانده که جمله خودم هم صبح جمعه فهمیدم حسن روحانی رییس جمهور کشورمان با آن خنده طعنه آمیز در مورد افزایش قیمت بنزین را نشنیده و یا تصویر آن را به ذهن نداشته باشد.

هر چند از این قبیل سخنان توسط روحانی بارها و بدون توجه به عواقب آن گفته شده است که از جمله آنها می توان به حل 100 روزه مشکلات کشور ، رفع مشکلات آب خوردن مردم توسط برجام و از شنبه همه چیز به حال عادی بازمی گردد اشاره کرد.

اما آنچه این روزها در موضوع اقتصادی کشور شاهد هستیم، هجوم مردم به بازار بورس تحت تبلیغات و دخالت های دولت و اصرار شخص رییس قوه مجریه برای حضور مردم در این بازار است.

این روزها حسن روحانی از هر فرصتی استفاده می کند و در هر جلسه ای از موضوع افتتاح یک طرح گرفته تا جلسه ستاد ملی مقابله با کرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قهقه های نسنجیده آقای رییس جمهور؛ بنزین روی آتش خشم ملت

قهقه های نسنجیده آقای رییس جمهور؛ بنزین روی آتش خشم ملت