مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 17:452020-09-21سياسي

محسن رضایی: انتقام سخت ایران تا اخراج آمریکا از منطقه ادامه دارد


دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام کشور گفت: تفکر انتقام سخت که از مدرن‌ترین پایگاه نظامی شروع شد تا اخراج آمریکا از منطقه ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام کشور عصر امروز در مراسم رژه خودرویی اهواز اظهار کرد: طی 200 سال گذشته که اروپا و غرب، ابتدا فرانسه سپس انگلیس و بعد آمریکا وارد سرزمین‌های مقدس اسلامی شدند و با استعمار قدیم، جدید و فرا استعمار مناطقی را تسخیر کردند و به غارت منابع طبیعی، انسان‌کشی و لشکرکشی پرداختن، دو رویداد بزرگ انقلاب اسلامی ایران و انقلاب دفاعی دفاع مقدس ریل سیاست‌های منطقه را تغییر داد.

وی ضمن بیان آنکه دفاع مقدس یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای تاریخی ملت ایران طی چند قرن اخیر است، افزود: کانون تحولات منطقه کشور ایران و جوانان برومند آن بوده که طی کمتر از 15 سال دو حادثه مهم را به وجود آوردند و با ابتکارات و اندیشه‌های نو راه جدیدی را در سیاست و زندگی برای جهان اسلام و ایران اسلامی رقم زدند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام کشور گفت: دفاع مقدس برگ زرین و فراموش‌نشدنی است که ملت ایران اقتدار خود را با آن دوباره به دست آورد و نظام جمهوری و استقلال را تثبیت نمود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محسن رضایی: انتقام سخت ایران تا اخراج آمریکا از منطقه ادامه دارد

محسن رضایی: انتقام سخت ایران تا اخراج آمریکا از منطقه ادامه دارد