مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 17:352020-09-21سياسي

گلزاری مدیرکل حوزه سخنگوی دولت شد


دستیار ارتباطات اجتماعی رییس جمهوری و سخنگوی دولت با صدور حکمی محمد گلزاری را به عنوان مدیرکل حوزه دستیار ارتباطات اجتماعی رییس جمهور و سخنگوی دولت منصوب کرد.

- دستیار ارتباطات اجتماعی رییس جمهوری و سخنگوی دولت با صدور حکمی "محمد گلزاری" را به عنوان مدیرکل حوزه "دستیار ارتباطات اجتماعی رییس جمهور و سخنگوی دولت" منصوب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در حکم انتصاب علی ربیعی خطاب به گلزاری آمده است: در شرایط ایران امروز پرداختن بیشتر به اطلاع رسانی از سیاست ها، برنامه ها و اقدامات دولت برای جامعه، ایجاد روشنگری و در جریان گذاشتن افکار عمومی، بیش از هر دوره دیگری ضرورت دارد.

با توجه به دانش، سابقه فعالیتهای رسانه ای، اجتماعی و فرهنگی و نیز شناخت مناسب از فضای رسانه ای و اجتماعی به موجب این حکم جنابعالی را به سمت مدیرکل حوزه دستیار ارتباطات اجتماعی رییس جمهور و سخنگوی دولت منصوب می نمایم.

امید است با اتکال به عنایات خداوند متعال و با بکارگیری موثر از امکانات انسانی و نیز ظرفیت های موجود در جامعه رسانه ای و تعامل سازنده با گروه های اجتماعی و نهادهای مردمی بتوانیم برای ایجاد شفافیت و افزایش اعتماد گام های مثبت و موثری برداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلزاری مدیرکل حوزه سخنگوی دولت شد

گلزاری مدیرکل حوزه سخنگوی دولت شد