مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 17:352020-09-21سياسي

بسیجیان باز هم میدان آمدند/ خانه سازی برای نیازمندان شاهرودی


بسیجیان باز هم میدان آمدند و ساخت منزل مسکونی برای نیازمندان محله اسلامی شهرک شهید بهشتی شاهرود را برعهده گرفتند و امروز هم زمان با هفته دفاع مقدس منزل مسکونی یکی از نیازمندان افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهرود، عصر امروز هم زمان با نخستین روز از هفته دفاع مقدس و با حضور مسؤولان و جمعی از خیران، یک باب منزل مسکونی یکی از نیازمندان محله اسلامی شهرک شهید بهشتی شاهرود که به همت جهادگران بسیجی پایگاه مسلم بن عقیل ساخته شده، افتتاح و تحویل این خانواده پنج نفره شد.

دبیر قرارگاه شهید شاطری محلات اسلامی شاهرود در این برنامه با بیان اینکه در این محله غیر از این منزل مسکونی که افتتاح شد، سه واحد دیگر در حال ساخت است که تلاش داریم تا دهه فجر افتتاح شود.

حجت الاسلام مهدی اسماعیلی با اشاره به این منزل افتتاح شده گفت: این منزل 90 متری و دوخوابه است که با کمک خیران و همت بسیجیان و بسیج سازندگی و تلاش این خانواده تکمیل شد.

همچنین امام جمعه و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود و مسؤولان در این محله اسلامی از سه باب منزل مسکونی در حال ساخت نیز بازدید کردند و از نزدیک با روند فعالیت های قرارگاه شهید شاطری محلات اسلامی شاهرود آشنا شدند و از زحمات همه دست اندرکاران در اجرای این فعالیت های عمرانی تقدیر کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیجیان باز هم میدان آمدند/ خانه سازی برای نیازمندان شاهرودی

بسیجیان باز هم میدان آمدند/ خانه سازی برای نیازمندان شاهرودی