مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 17:352020-09-21پزشكي

رییس نظام پزشکی قم: روزانه یک پزشک یا پرستار قمی به کرونا مبتلا می شود


رییس سازمان نظام پزشکی قم با اشاره به شیوع بیماری کرونا گفت: روزانه حداقل یک پزشک یا پرستار در قم به کرونا مبتلا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، حسن عادلی در جلسه هیئت مدیره سازمان نظام پزشکی قم اظهار داشت: در حال حاضر با توجه به بحران کووید 19 شاهد خدمات رسانی گسترده جامعه سلامت هستیم.

وی با بیان اینکه روزانه حداقل یک تَن از جامعه پزشکی و پرستاری در قم درگیر ویروس کرونا شده و از چرخه خدمت جدا می شود افزود: تعدادی از پزشکان قمی به دلیل ابتلا به کرونا هم اکنون در بیمارستان ها و یا منازل خود بستری می باشند.

عادلی تصریح کرد: در کنار بیمارستان ها بار سنگینی از خدمات بر دوش پزشکان در مطب ها است که جا دارد از این افراد که با مشارکت و همدلی خدمات رسانی می کنند، قدردانی کنیم.

وی همچنین با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: جامعه پزشکی و سلامت استان نقش بسزایی در هشت سال جنگ تحمیلی داشتند و حتی در آن دوران به شهادت رسیدند.

وضعیت کرونا در قم از روز بیستم شهریورماه و به دنبال افزایش قابل توجه بیماران و مبتلایان این بیماری فوق قرمز شده است.

ویروس کرونا»، موسوم به «کووید 19» اواسط ماه دسامبر سال گذشته (24 آذر 98) در شهر «ووهان» واقع در مرکز چین گزارش شد، ابتدا از این بیماری به‌عنوان ذات‌الریه نام‌برده می‌شد، اما کمیسیون ملی بهداشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس نظام پزشکی قم: روزانه یک پزشک یا پرستار قمی به کرونا مبتلا می شود

رییس نظام پزشکی قم: روزانه یک پزشک یا پرستار قمی به کرونا مبتلا می شود