مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 17:302020-09-21سياسي

محسن رضایی از ادامه انتقام سخت و آرامش قبل از طوفان خبر داد


تعجب می کنم که این ها چرا از آرامش قبل از طوفان ملت ایران نمی ترسند، به امارات و بحرین آمده اند و تلاش هایی می کنند که در منطقه بمانند ملت ایران هم از بالای ارتفاعات زاگرس که نظاره گر تمام خلیج فارس هستند و طوفان عظیمی به پا خواهند نمود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از فارس، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام کشور گفت: تفکر انتقام سخت که از مدرن ترین پایگاه نظامی شروع شد تا اخراج آمریکا از منطقه ادامه دارد.

محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام کشور عصر امروز در مراسم رژه خودرویی اهواز اظهار کرد: طی 200 سال گذشته که اروپا و غرب، ابتدا فرانسه سپس انگلیس و بعد آمریکا وارد سرزمین های مقدس اسلامی شدند و با استعمار قدیم، جدید و فرا استعمار مناطقی را تسخیر کردند و به غارت منابع طبیعی، انسان کشی و لشکرکشی پرداختن، دو رویداد بزرگ انقلاب اسلامی ایران و انقلاب دفاعی دفاع مقدس ریل سیاست های منطقه را تغییر داد.

وی ضمن بیان آنکه دفاع مقدس یکی از بزرگ ترین رویدادهای تاریخی ملت ایران طی چند قرن اخیر است، افزود: کانون تحولات منطقه کشور ایران و جوانان برومند آن بوده که طی کمتر از 15 سال دو حادثه مهم را به وجود آوردند و با ابتکارات و اندیشه های نو راه جدیدی را در سیاست و زندگی برای جهان اسلام و ایران اسلامی رقم زدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محسن رضایی از ادامه انتقام سخت و آرامش قبل از طوفان خبر داد

محسن رضایی از ادامه انتقام سخت و آرامش قبل از طوفان خبر داد