مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 15:152020-09-21سياسي

بررسی و تحلیل ادبیات داستانی ضد جنگ و شعر دفاع مقدس در سنگر مقاومت


هم زمان با آغاز چهلمین سالگرد دفاع مقدس و در قالب گفت وگوهای زنده در فضای مجازی(لایو اینستاگرام) از سلسله برنامه های «در سنگر ادب و هنر»، - هم زمان با آغاز چهلمین سالگرد دفاع مقدس و در قالب گفت وگوهای زنده در فضای مجازی(لایو اینستاگرام) از سلسله برنامه های در سنگر ادب و هنر ، ادبیات داستانی و شعر دفاع مقدس با حضور پژوهشگران و اساتید دانشگاه مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرکز آفرینش های هنری دانشجویان این سازمان در دو روز نخست هفته دفاع مقدس، ادبیات داستانی و شعر دفاع مقدس را به بحث و بررسی می گذارد.

بر این اساس امروز دوشنبه 31 شهریور احمد شاکری نویسنده، پژوهشگر و مدرس دانشگاه و مجید قیصری نویسنده و پژوهشگر ادبیات دفاع مقدس و ادبیات داستانی ضد جنگ را بررسی و تحلیل کردند.

هم چنین سه شنبه یکم مهر ماه دکتر اکرامی پژوهشگر و استاد دانشگاه و رضا اسماعیلی شاعر و پژوهشگر، با هدف نقد وضعیت شعر دفاع مقدس در هشت سال جنگ تحمیلی و سال های پس از آن، به گفت وگو و تبادل نظر می پردازند.

علاقه مندان جهت شرکت در این رویداد فرهنگی می توانند از ساعت 17 و از طریق شناسه @fjutehran وارد صفحه اینستاگرام معاونت فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی تهران شده و در این نشست های آنلاین حضور داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی و تحلیل ادبیات داستانی ضد جنگ و شعر دفاع مقدس در سنگر مقاومت

بررسی و تحلیل ادبیات داستانی ضد جنگ و شعر دفاع مقدس در سنگر مقاومت