مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 14:552020-09-21سياسي

دیدار سفیر عراق در تهران با معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور


نصیر عبدالمحسن عبدالله سفیر عراق در جمهوری اسلامی ایران با معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور و رییس ستاد مرکزی اربعین حسینی(ع) دیدار کرد.

- نصیر عبدالمحسن عبدالله سفیر عراق در جمهوری اسلامی ایران با معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور و رییس ستاد مرکزی اربعین حسینی(ع) دیدار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل از، عملاً عدم پذیرش زائرین دیگر کشورها برای انجام مراسم راهپیمایی اربعین در کشور عراق قطعی بوده و امکان پذیرش زائرین خارجی به هیچ وجه مهیا نیست و طبعاً هرگونه عزیمت زوار از سایر کشورها به کشور عراق در ایام اربعین سالجاری منتفی است.

نصیرعبدالمحسن عبدالله همچنین تصریح کرد: سیر جدیدی از شیوع ویروس کرونا در عراق شایع شده و بر همین اساس فعلاً مدیریت بیماری کرونا به ستاد عالی سلامت و بهداشت در کشور عراق با مسئولیت وزارت بهداشت آن کشور محول شده است.

وی افزود: تصمیم در خصوص نحوه برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین سال جاری در این ستاد اتخاذ شده که توسط وزیر بهداشت عراق نیز رسانه ای شده است و نظر نهایی به جهت حفظ سلامت زوار عراقی و همچنین زوار سایر کشورها عدم پذیرش زائر از سایر کشورها است.

در ادامه این گفت وگو نصیر عبدالمحسن عبدالله سفیر جمهوری عراق در ایران درخصوص کلیپ های منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر صدور ویزا برای زوار کشورهای دیگر از قبیل پاکستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار سفیر عراق در تهران با معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور

دیدار سفیر عراق در تهران با معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور