مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 14:402020-09-21پزشكي

راه اندازی مرکز ناباروری در رفسنجان در آینده نزدیک


رییس بیمارستان علی بن ابیطالب(ع) رفسنجان از راه اندازی مرکز ناباروری در شهرستان در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: کلینیک ناباروری در رفسنجان آماده و معاینه بیماران آغاز شده است که یک سری تجهیزات برای راه اندازی کامل مرکز ناباروری در حال خریداری و .

- ایسنا/کرمان رییس بیمارستان علی بن ابیطالب(ع) رفسنجان از راه اندازی مرکز ناباروری در شهرستان در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: کلینیک ناباروری در رفسنجان آماده و معاینه بیماران آغاز شده است که یک سری تجهیزات برای راه اندازی کامل مرکز ناباروری در حال خریداری و برای خرید تعدادی از وسایل و امکانات این مرکز، نیازمند کمک خیرین هستیم.

دکتر علی موسوی بعدازظهر امروز 31 شهریورماه در نشست خبری با اشاره به اینکه موج سوم شیوع ویروس کووید 19 در راه بوده و آمار بیماران در خیلی از شهرها رو به افزایش است اظهار کرد: اگر شیوع ویروس به حدی برسد که افزایش بیماران را داشته باشیم با مشکل فضا و نیروی انسانی و کادر درمان مواجه خواهیم بود لذا مردم باید بیماری کرونا را جدی بگیرند.

وی عنوان کرد: در طول دو هفته گذشته 6 بیمار بدحال کووید مثبت در بیمارستان بستری شدند در صورت شیوع موج سوم کرونا، با مشکل فضا و امکانات ربرو می شویم به همین منظور در صدد جابجایی و فضای جدید برای بیمارن کرونایی هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی مرکز ناباروری در رفسنجان در آینده نزدیک

راه اندازی مرکز ناباروری در رفسنجان در آینده نزدیک