مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 14:152020-09-21سياسي

رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ فاصله گذاری اجتماعی برای همه ما تکلیف است


مدیر کانون بسیج رسانه سبزوار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز و هفته دفاع مقدس گفت: دستاورهای دوران دفاع مقدس باید برای نسل جدید بازگو شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، محمد مهرنیا در دیدار با رییس شبکه بهداشت و درمان داورزن اظهار کرد: ما باید در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کنیم.

مدیر کانون بسیج رسانه سبزوار گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ فاصله گذاری اجتماعی برای ما یک تکلیف است و همه ما باید در این خصوص تلاش کنیم.

وی افزود: جهاد مدافعان سلامت و خدمات حافظان سلامت جلوه بارزی از ایثارگری و فداکاری است.

مهرنیا اظهار کرد: همه دستگاه های فرهنگی و افراد جامعه به ویژه رسانه ها وظیفه داریم برای صیانت از سلامت جامعه نکات بهداشتی را در جامعه ترویج دهیم.

  مدیر کانون بسیج رسانه سبزوار از زحمات همه پزشکان، کادر بهداشتی، درمانی و  پرستاران این شهرستان تقدیر کرد و  افزود: مردم عزیزمان هیچ وقت زحمات پزشکان، پرستاران و کادر درمانی را از یاد و خاطره نخواهند برد و قدرشناس این تلاش هستیم.

وی افزود: جا دارد از  همه دست اندرکاران حوزه سلامت و درمان کشور که در خط مقدم کنترل و مبارزه با در اولین گام و با همکاری مدیران ارشد، کارشناسان مذهبی، حقوقدان ها و نیروهای امنیتی همراه بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ فاصله گذاری اجتماعی برای همه ما تکلیف است

رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ فاصله گذاری اجتماعی برای همه ما تکلیف است