مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 14:052020-09-21سياسي

دفاع مقدس، یک دانشگاه بزرگ است/وحدت و انسجام نیاز اساسی امروز کشور است


امروز در شرایطی هستیم که باید از دوران دفاع مقدس درس عزت و سربلندی را بیاموزیم و ضمن بازگشت به این دانشگاه، کتاب ها و آثار آن را مجددا مرور و تدریس کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین در مراسم چهلمین سالگرد دفاع مقدس که در استانداری قزوین برگزار شد، افزود: دفاع مقدس، یک دانشگاه بزرگ است که اگر انسان آن را درک کند به خداوند نزدیک می شود و عزت کشور و ملت به بار می آید.

وی گفت: از آن جهت به دفاع ما عنوان مقدس داده شده است که هرکس در این وادی وارد شد عزت نفس پیدا کرد و انسانی بزرگ و وارسته شد و به خدا پیوست.

استاندار قزوین گفت: در دفاع مقدس خدا، ارزش ها و همه آنچیزی که انسان را به کمال و وحدانیت نزدیک می کند جاری و ساری بود به همین دلیل از آن به دفاع مقدس یاد می کنیم و همه کسانی که در آن دوران حضور داشتند انسان های از خود رسته و به خداوند نزدیک شده بودند.

وی گفت: شهدا جزو خاص ترین و بهترین بندگان خدا و به اوج قربت الهی رسیده بودند و باید همواره قدردان ایثارگری ها و فداکاری های آنها باشیم.

استاندار قزوین ادامه داد: وقتی در تاریخ نیز نگاه می کنیم کسانی که در کنار سید الشهدا قرار گرفتند رستگار شدند چون راه امام حسین (ع) راه خدایی و الهی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع مقدس، یک دانشگاه بزرگ است/وحدت و انسجام نیاز اساسی امروز کشور است

دفاع مقدس، یک دانشگاه بزرگ است/وحدت و انسجام نیاز اساسی امروز کشور است