مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 13:552020-09-21اقتصادي

خرید ویلا لوکس شمال نوشهر


در سال های اخیر در غرب استان مازندران در بین شهرهای شمالی کشور توجه بسیاری از خریداران و سرمایه گذاران بزرگ را به خود جلب نموده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام املاک پورولی ، قیمت ملک در مازندران رو به رشد بوده به ویژه در غرب مازندران و از نور به سمت رامسر این رشد چشمگیرتر بوده است.

بسیاری از کاسبان محلی و بومی منطقه با تغییر شغل رو به صنف املاک داران آورده و املاک زیادی در این بین راه اندازی شده و تا امروز که اواخر شهریور سال 1399 املاک هایی که در استان مازندران و شهرستان نوشهر به ثبت رسیده حدود 1300 واحد صنفی بوده، این رقم فقط برای کسانی است که پروانه کسب دریافت نمودند جدا از اینکه شکل خیلی عظیمی از کاسبی بدون پروانه که از یا در حال دریافت پروانه کسب هستند.

در مورد خرید ویلا نوشهر باید این نکته را عرض بکنیم که املاک پورولی در چند سال اخیر در استان مازندران توانسته تعداد بسیاری از بومی های منطقه را جذب نموده و ایجاد شغل نماید .

منطقه مازندران به خاطر نزدیکی دریا و جنگل بیشتر مورد توجه خریداران می باشد و دریغ عظیم و عمده دیگران آزادراه تهران شمال بوده که از تهران به سمت چالوس می باشد و این نزدیکی دسترسی به پایتخت سبب شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید ویلا لوکس شمال نوشهر

خرید ویلا لوکس شمال نوشهر