مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 13:502020-09-21اقتصادي

حداکثر قیمت هر کیلوگرم تخم مرغ فله برای مصرف کننده 14 هزار و 500 تومان


سرپرست معاونت بازرگانی داخلی وزارت صمت اعلام کرد: حداکثر قیمت هر کیلوگرم تخم مرغ فله برای مصرف کننده 14 هزار و 500 تومان تصویب شد که با توجه به وزن، - سرپرست معاونت بازرگانی داخلی وزارت صمت اعلام کرد: حداکثر قیمت هر کیلوگرم تخم مرغ فله برای مصرف کننده 14 هزار و 500 تومان تصویب شد که با توجه به وزن، نرخ شانه نیز تعیین خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا کلامی در حاشیه ستاد تنظیم بازار در گفت وگو با خبرنگاران با بیان این مطلب، افزود: جلسه امروز کارگروه تنظیم بازار با اولویت توجه به مشکلات بخش تولید تخم مرغ و ضرورت اهتمام جدی به حفظ معیشت مردم برگزار شد.

وی ادامه داد: پیشتر نیز جلسه ای با تولیدکنندگان مرغ تخمگذار برگزار کردیم و به بررسی مهمترین مسایل و دغدغه های آنها پرداختیم و برای استمرار تولید آنها تصمیمات جلسه مذکور در جلسه امروز تنظیم بازار مورد تصویب قرار گرفت.

سرپرست معاونت بازرگانی داخلی وزارت صمت ادامه داد: با توجه به درخواست تولیدکنندگان و حمایت از تولید تخم مرغ، نرخ هر کیلوگرم تخم مرغ درب مرغداری ها با قیمت 12 هزار تومان مصوب شد.

حداکثر قیمت هر کیلوگرم تخم مرغ فله 14 هزار و 500 تومان است کلامی بیان کرد: حداکثر قیمت هر کیلوگرم تخم مرغ فله برای مصرف کننده نیز 14 هزار و 500 تومان تصویب شد که با توجه به وزن، نرخ شانه نیز تعیین خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حداکثر قیمت هر کیلوگرم تخم مرغ فله برای مصرف کننده 14 هزار و 500 تومان

حداکثر قیمت هر کیلوگرم تخم مرغ فله برای مصرف کننده 14 هزار و 500 تومان