مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 13:402020-09-21فرهنگي

دانش آموزان گیلانی موفق به کسب 9 رتبه برتر جشنواره ملی رسانش شدند


مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی گیلان گفت: دانش آموزان گیلانی موفق به کسب 9 رتبه برتر دومین دوره جشنواره ملی رسانش شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد لطیفی امروز (دوشنبه) در جمع خبرنگاران با اشاره به اعلام اسامی برگزیدگان دومین دوره جشنواره رسانش، اظهار کرد: این جشنواره در حوزه دختران و پسران و در مقاطع متوسطه اول و دوم برگزار شد.

وی با بیان اینکه دانش آموزان مقطع متوسطه اول در حوزه رسانه های مکتوب و چند رسانه ای شرکت کردند، گفت: این دانش آموزان می توانند آثار خود را در قالب های پادکست صوتی، اینفوگرافیک، پوستر، تیزر، رادیو مدرسه، روزنامه دیواری، سایت و وبلاگ، فیلم کوتاه، کانال در فضای مجازی، گزارش تلویزیونی، مستند، موشن گرافیک نشریه و نشریه الکترونیک شبه دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

لطیفی در ادامه با اشاره به اینکه محورهای جشنواره برای دانش آموزان مقطع متوسطه دوم، افزود: دانش آموزان این مقطع تحصیلی نیز علاوه بر موارد بالا می توانستند آثاری در قالب نشریه تک برگی، نماهنگ و اپلیکیشن نیز ارسال کنند.

وی شناسایی و پرورش استعدادهای دانش آموزی، به کارگیری استعدادهای دانش آموزی در حوزه رسانه، فعال کردن و به کارگیری انواع رسانه های مؤثر، مفید و جذاب دانش آموزی در مدارس از اهداف برگزاری این جشنواره بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان گیلانی موفق به کسب 9 رتبه برتر جشنواره ملی رسانش شدند

دانش آموزان گیلانی موفق به کسب 9 رتبه برتر جشنواره ملی رسانش شدند