مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 13:352020-09-21سياسي

تئاتر صوتی با موضوع دفاع مقدس به همت دانشجویان پیام نور زنجان منتشر می شود


محمدرضا عیسی خانی، معاون فرهنگی بسیج دانشجویی زنجان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، از برگزاری مسابقه کتابخوانی با عنوان سبک زندگی شهدا در دانشگاه زنجان و ویژه دانشجویان این استان خبر داد و اظهار کرد: - معاون فرهنگ سازی بسیج دانشجویی زنجان گفت: دانشجویان بسیجی دانشگاه پیام نور زنجان تئاتر صوتی با موضوع دفاع مقدس تولید کرده اند که در روز های آینده منتشر می شود.

محمدرضا عیسی خانی، معاون فرهنگی بسیج دانشجویی زنجان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، از برگزاری مسابقه کتابخوانی با عنوان سبک زندگی شهدا در دانشگاه زنجان و ویژه دانشجویان این استان خبر داد و اظهار کرد: در کنار این مراسم، گردهمایی مسئولان و روسای دانشگاه ها را در حوزه دفاع مقدس خواهیم داشت که به صورت محدود در دانشگاه زنجان برگزار می شود.

عیسی خانی با بیان اینکه دانشجویان بسیجی دانشگاه پیام نور زنجان تئاتر صوتی با موضوع دفاع مقدس تولید کرده اند، افزود: این تئاتر در روز های آینده در شبکه های اجتماعی و شبکه های رادیویی استان پخش می شود.

معاون فرهنگ سازی بسیج دانشجویی زنجان ادامه داد: هسته های مطالعاتی در حوزه انقلاب اسلامی و ویژه مسئولان فرهنگی دفاتر بسیج دانشجویی در دانشگاه های زنجان نیز برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تئاتر صوتی با موضوع دفاع مقدس به همت دانشجویان پیام نور زنجان منتشر می شود

تئاتر صوتی با موضوع دفاع مقدس به همت دانشجویان پیام نور زنجان منتشر می شود