مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 13:302020-09-21سياسي

فرمانده سپاه ساوه: دشمن گلوله ای برای شلیک ندارد


دشمن برای عملی کردن تهدیدات خود باید گلوله ای برای شلیک داشته باشد اما به قدری عجز و ناتوان شده است که هیچ گلوله ای برای شلیک ندارد.

- ایسنا/مرکزی فرمانده سپاه ناحیه ساوه گفت: دشمن برای عملی کردن تهدیدات خود باید گلوله ای برای شلیک داشته باشد اما به قدری عجز و ناتوان شده است که هیچ گلوله ای برای شلیک ندارد.

سرهنگ پاسدار حجت الله دستجانی امروز دوشنبه 31 شهریورماه، در آیین نمادین نواختن زنگ مهر، ایثار و مقاومت در دبیرستان حاج رضا تهرانی که به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان انجام شد، اظهار کرد: تفکر ایستادگی ملت مقتدر و قدرتمند در برابر ظلم، دلیل دشمنی معاندین و مستبدان عالم با جمهوری اسلامی ایران است.

وی ادامه داد: این تفکر است که مایه تقابل جبهه ظلم علیه جبهه حق بوده و دشمن به دنبال از بین بردن این تفکر است و بر همین اساس جنگ هشت ساله را به نظام اسلامی تحمیل کرد.

فرمانده سپاه ساوه تصریح کرد: روحیه مقاومت و ایثار ملت ایران دشمن را ناتوان و عاجز از عملی کردن توطئه های گوناگون مستکبران عالم کرده است و هر توطئه ای با بصیرت و هوشیاری مردم نقش بر آب می شود.

وی تصریح کرد: تبعیت از ولی فقیه و روحیه جهادی برگرفته از ایمان و اخلاص ملت مقاوم، زمینه اضمحلال مستبدان عالم و در راس آنها آمریکا و اسراییل را فرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده سپاه ساوه: دشمن گلوله ای برای شلیک ندارد

فرمانده سپاه ساوه: دشمن گلوله ای برای شلیک ندارد