مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 13:102020-09-21اقتصادي

جزییات پرداخت وام به «بازنشستگان»/ واریز وام های ثبت نام شده در 2 روز آینده


مدیرکل اجتماعی صندوق بازنشستگی از واریز وام های 10 میلیون تومانی به بازنشستگان ظرف دو روز آینده خبر داد و گفت: از آبانماه ثبت نام برای پرداخت وام به بازنشستگان آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار جامعه خبرگزاری فارس، محمود مرتضایی فرد، مدیرکل اجتماعی صندوق بازنشستگی در شبکه خبر با اشاره به پرداخت جزییات وام به بازنشستگان کشور، اظهار داشت: این وام از 7 میلیون تومان به 10 میلیون تومان افزایش پیدا کرده و طی یکی دو روز آینده به افرادی که قبلاً ثبت نام کرده و اولویت بندی آنها مشخص شده است، پرداخت می کنیم.

وی افزود: تمام بازنشستگانی که ثبت نام کرده و قبلاً وام دریافت نکرده اند یا وام های دریافتی آنها تسویه شده است، می توانند برای دریافت وام ثبت نام کنند؛ ضمن اینکه افرادی که مشکل جسمی یا بیماری های خاص دارند، کمک بیشتری دریافت می کنند.

مدیرکل اجتماعی صندوق بازنشستگی با اشاره به چگونگی پرداخت وام، خاطرنشان کرد: اقساط وام به صورت سه ساله با سود 4 درصد است و بازنشسته متقاضی می تواند برای دریافت وام  درخواست خود را در سامانه این سازمان زمان ثبت کند.

مرتضایی فرد اضافه کرد: پس از ثبت نام،پرداخت وام مشخص شده و به حساب این فرد واریز می شود؛ضمن اینکه برای ثبت نام وام نیاز به مراجعه حضوری نیست و همه کارهای مربوطه از طریق سایت این صندوق انجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات پرداخت وام به «بازنشستگان»/ واریز وام های ثبت نام شده در 2 روز آینده

جزییات پرداخت وام به «بازنشستگان»/ واریز وام های ثبت نام شده در 2 روز آینده