مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 13:052020-09-21سياسي

همکاری محور دیدار مقامات پارلمانی تاجیکستان و ازبکستان


رییس مجلس نمایندگان مجلس عالی تاجیکستان امروز با نمایندگان پارلمان ازبکستان تحت سرپرستی معاون رییس اتاق قانون گذاری عالی مجلس این کشور دیدار و گفت و گو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، محمدطاهر ذاکرزاده رییس مجلس نمایندگان مجلس عالی تاجیکستان امروز با هیات نمایندگان پارلمان ازبکستان تحت ریاست الغ بیک عنایت اف معاون رییس اتاق عالی مجلس این کشور ملاقات کرد.

نمایندگان پارلمان ازبکستان با هدف برگزاری نخستین نشست گروه های دوستی و همکاری پارلمان های دو کشور وارد دوشنبه شده اند.

ذاکرزاده ضمن اظهار خوش آمد به مهمانان گفت که امروز همه شرایط مناسب برای رشد مداوم همکاری بین دوشنبه و تاشکند فراهم شده است.

وی در ادامه با بیان این که تاکنون از تمام پتانسیل همکاری بین تاجیکستان و ازبکستان استفاده نشده افزود: نمایندگان پارلمان دو کشور می توانند در این زمینه نقش ایفا کنند.

در جریان این دیدار هر دو جانب مسائل همکاری بین پارلمان های تاجیکستان و ازبکستان را مورد بررسی قرار داده از فراهم شدن فرصت دیدار و امکان بررسی مناسبات دوجانبه ابراز خوشحالی کردند.

اظهار شد که مناسبت بین پارلمانی برای توسعه همکاری در تمامی عرصه ها از جمله تقویت روابط اقتصادی و مشارکت استراتژیک بین دو کشور از اهمیت قابل توجهی برخوردار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری محور دیدار مقامات پارلمانی تاجیکستان و ازبکستان

همکاری محور دیدار مقامات پارلمانی تاجیکستان و ازبکستان