مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 13:002020-09-21سياسي

همایش ملی بزرگداشت امامزاده جعفر(ع) در پیشوا برگزار می شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران گفت: با توجه به تجربه خدمت در استان های مختلف، استانی فقیرتر از تهران وجود ندارد که زیرساخت های فرهنگی آن تا این حد ضعیف باشد.

- همایش ملی بزرگداشت امامزاده جعفر(ع) در پیشوا برگزار می شود ایسنا/تهران مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران گفت: با توجه به تجربه خدمت در استان های مختلف، استانی فقیرتر از تهران وجود ندارد که زیرساخت های فرهنگی آن تا این حد ضعیف باشد.

  احد جاودانی دوشنبه 31 شهریورماه در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان پیشوا بیان کرد: دفاع مقدس باز تولید واژه هایی همچون ایثار، گذشت، فداکاری، تعامل و دیگر واژه هایی است که در فرهنگ عاشورا مقدس شدند.

وی ادامه داد: باید همواره فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه زنده بماند و به نسل ها بعدی واگذار شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران یادآور شد: با توجه به درخواست مسئولان شهرستان، همایش ملی بزرگداشت امامزاده جعفر(ع) در شهرستان پیشوا برگزار می گردد و به این منظور باید همه دستگاه ها به ویژه شهرداری های شهرستان پای کار باشند.

وی افزود: فرماندار و امام جمعه پیشوا در سال 97 و در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان درخواست کردند تا یک روز در تقویم به نام امامزاده جعفر(ع) نامگذاری شود، همچنین دبیرخانه دائمی قیام 15 خرداد در شهرستان راه انداز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش ملی بزرگداشت امامزاده جعفر(ع) در پیشوا برگزار می شود

همایش ملی بزرگداشت امامزاده جعفر(ع) در پیشوا برگزار می شود