مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 12:552020-09-21اقتصادي

فروش املاک مازاد دستگاه های اجرایی سمنان


معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان در نشستی با شماری از مدیران استان سمنان، فروش املاک مازاد دستگاه های اجرایی استان را بررسی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، ظهر امروز فاطمه منصوری، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان به همراه حسن سعدالدین، مدیرکل نوسازی و تحول اداری استانداری و ابوالفضل صفاخواه، مدیرکل اداری و مالی استانداری با نادر مالکی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان دیدار و گفت وگو کردند.

در این دیدار، پیرامون مباحثی مختلفی نظیر ساماندهی ساختمان ها و فضاهای اداری دستگاه های اجرایی استان سمنان، شورای توسعه راهبردی مدیریت استان، کارگروه آموزش و پژوهش و فناوری، هماهنگی و هدایت طرح های پژوهشی استان، فروش املاک مازاد دستگاه های اجرایی، برنامه عملیاتی چرخه مدیریت و ارتقای شاخص های بهره وری در دستگاه های اجرایی، اعتبارات تملک دارایی و سرمایه ای استانداری و واحدهای تابعه و نحوه تأمین اعتبارات بازنشستگان دستگاه های اجرایی بحث و تبادل نظر و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

در پایان، فاطمه منصوری معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان از فضای اداری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بازدید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش املاک مازاد دستگاه های اجرایی سمنان

فروش املاک مازاد دستگاه های اجرایی سمنان