مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 12:502020-09-21اقتصادي

تعهدات معادن توسط مسئولان پیگیری شود


رییس فراکسیون معدن و صنایع معدنی مجلس بر وجود شفافیت در آمارهای مرتبط با فعالیت معادن تاکید کرد و گفت: تعهدات معادن توسط مسئولان پیگیری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدصالح جوکار در نشست شورای معادن استان یزد با بیان اینکه از سال 95 تاکنون 118 مجوز بهره برداری به مجوزهای قبلی اضافه شده است، اظهار داشت: تعداد معادن فعال استان یزد در سال 95 معادل 221 مورد بوده که در سال 99 به 340 معدن رسیده است.

وی عنوان کرد: این موضوع نشان دهنده آن است که دقیقاً به تعداد مجوزهای صادر شده جدید در این سال ها، معدن اضافه شده و معادن غیرفعال قبل هیچ تغییری نداشتند و آمارشان به همان صورت مانده است.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با وجود این آمار، اینکه گفته می شود در طول این سال ها پروانه جدید صادر شده یا اشتباه است و تغییری در غیرفعال ها به وجود نیامده و یا اینکه پروانه های جدید صادر شده هنوز به مرحله بهره برداری نرسیده اند.

جوکار بر ضرورت فعال سازی معادن راکد تاکید کرد و گفت: ما برای تأمین پول انتقال آب به استان یزد تلاش بسیار زیادی می کنیم ولی می بینیم که درآمدهای بسیار کلان و عجیب و غریبی از معادن استان به خزانه واریز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعهدات معادن توسط مسئولان پیگیری شود

تعهدات معادن توسط مسئولان پیگیری شود