مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 12:452020-09-21ورزشي

مجوز برگزاری مسابقات لیگ برتر تیروکمان صادر شد/ برگزاری مسابقات از آبان


مسوول برگزاری لیگ برتر تیروکمان گفت: با مجوزی که از ستاد ملی مبارزه با کرونا وزارت ورزش دریافت کردیم لیگ برتر تیروکمان با رعایت پروتکل های بهداشتی از آبان در سایت تیروکمان آغاز خواهد شد.

- مسوول برگزاری لیگ برتر تیروکمان گفت: با مجوزی که از ستاد ملی مبارزه با کرونا وزارت ورزش دریافت کردیم لیگ برتر تیروکمان با رعایت پروتکل های بهداشتی از آبان در سایت تیروکمان آغاز خواهد شد.

محبوبه شهریاری در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به این که ستاد ملی مبارزه با کرونا وزارت ورزش و جوانان مجوز برگزاری لیگ برتر تیروکمان را صادر کرده است به تمام باشگاه ها اعلام کردیم که تا 15 مهر آمادگی خود را برای حضور در لیگ به فدراسیون اعلام کنند تا دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر تیروکمان را از آبان آغاز کنیم.

وی گفت: برای شرکت در لیگ هر تیمی باید مبلغ دو میلیون و پانصد هزار تومان ورودی پرداخت کند تا شرایط حضورش در لیگ فراهم شود.

شهریاری در پاسخ به این پرسش که با توجه به سرد شدن هوا و شیوع بیماری کرونا آیا تمهیدات خاصی برای برگزاری لیگ پیش بینی شده است یا خیر؟ افزود: برای این که بتوانیم پروتکل های بهداشتی را به خوبی رعایت کنیم لیگ امسال متفاوت تر از سال های قبل خواهد بود، به طوری که در هر هفته رقابتها را با تعداد محدودی از تیم ها برگزار خواهیم ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز برگزاری مسابقات لیگ برتر تیروکمان صادر شد/ برگزاری مسابقات از آبان

مجوز برگزاری مسابقات لیگ برتر تیروکمان صادر شد/ برگزاری مسابقات از آبان