مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 12:352020-09-21سياسي

بررسی راهکارهای ارتقای نقش اساتید دانشگاه در توسعه صنعت دفاعی


راهکارهای ارتقا نقش آفرینی اساتید دانشگاه در توسعه صنعت دفاعی و الزامات بکارگیری سرریزهای دانش دفاعی درسایر حوزه های صنعتی در وبینار شبکه سازی حوزه دفاع با دانشگاهها به بحث گذاشته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از معاونت پژوهشی بسیج اساتید تهران بزرگ، نشست مجازی با عنوان وبینار تجارب شبکه سازی حوزه دفاع با دانشگاه ها؛ درس هایی برای همکاری صنعت و دانشگاه با حضور اساتید و مدیران بخش دفاع با هدف شناسایی آسیب ها و پیشنهاد راهکارهای توسعه ارتباط دانشگاه، بخش دفاع و صنعت توسط یسیج اساتید دانشگاه علم وصنعت ایران برگزار شد.

در این جلسه دکتر حسین قدیانی مشاور در امور راهبردی و انتقال تکنولوژی و امور علم و فناوری فرمانده کل سپاه، دکتر محمدحسین کشاورز استاد تمام دانشگاه مالک اشتر و جزء دانشمندان یک درصد و فعال در پروژه های صنعتی و دفاعی، دکتر روح الله طالبی عضو هیئت علمی دانشکده مهندسی مکانیک و دکتر امیر ذاکری عضو هیئت علمی دانشگاه علم وصنعت و مسئول بسیج دانشکده مهندسی پیشرفت، به بحث و تبادل نظر در خصوص موضوع جلسه پرداختند.

در ابتدای جلسه ضمن پرداختن به توفیقات صنایع دفاعی در کشور به عنوان یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی، تاریخچه ای از نحوه رشد و توسعه صنایع دفاعی ارائه شد و حاضرین جلسه در مورد توفیقات حوزه صنایع دفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی راهکارهای ارتقای نقش اساتید دانشگاه در توسعه صنعت دفاعی

بررسی راهکارهای ارتقای نقش اساتید دانشگاه در توسعه صنعت دفاعی