مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 12:352020-09-21سياسي

دهیار فرخ آباد فردیس بازداشت شد


دادستان عمومی و انقلاب فردیس از بازداشت دهیار روستای فرخ آباد این شهرستان به دلیل اتهامات مالی خبر داد و گفت: در این خصوص علاوه بر دهیار، یکی از کارمندان دهیاری نیز بازداشت شده است.

- ایسنا/البرز دادستان عمومی و انقلاب فردیس از بازداشت دهیار روستای فرخ آباد این شهرستان به دلیل اتهامات مالی خبر داد و گفت: در این خصوص علاوه بر دهیار، یکی از کارمندان دهیاری نیز بازداشت شده است.

حسین ناصرخاکی افزود: تحقیقات در این پرونده که شامل اتهامات دخل و تصرف در مزایده ها و مناقصات دهیاری، تهدید علیه بهداشت، اخذ رشوه و کار چاق کنی ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ناصرخاکی با تاکید بر حساسیت حقوق عامه برای دادسرای فردیس بیان کرد: این پرونده در شعبه چهارم بازپرسی دادسرای فردیس در حال رسیدگی است و با توجه به وسعت پرونده احتمال بازداشت دیگر افراد دخیل در پرونده وجود دارد.

دادستان فردیس با هشدار به مسئولینی که سنگر خدمتگزاری به مردم و نظام را فرصتی برای خیانت و فساد و جمع آوری ثروت تبدیل کرده و همچنین متخلفینی که با رانت و ارتباط با مسئولین فاسد اقدام به ساخت و ساز غیر مجاز در شهر می کنند متذکر شد: قوه قضاییه با جدیت به وظیفه ذاتی خود در مبارزه با فساد و احقاق حقوق عامه پرداخته و دست متخلفین را کوتاه خواهد کرد و قطعا مجازات سختی در انتظار این اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهیار فرخ آباد فردیس بازداشت شد

دهیار فرخ آباد فردیس بازداشت شد