مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 12:252020-09-21اجتماعي

ترخیص خودروهای توقیفی از طریق دفاتر پلیس +10


از اول مهرماه 1399 ترخیص خودروهای توقیفی از طریق دفاتر پلیس +10 صورت می گیرد و دیگر نیازی نیست مالکین به مراکز اجراییات مراجعه کنند.

- رییس پلیس راهور فاتب گفت: از اول مهرماه 1399 ترخیص خودروهای توقیفی از طریق دفاتر پلیس +10 صورت می گیرد و دیگر نیازی نیست مالکین به مراکز اجراییات مراجعه کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار محمدحسین حمیدی ضمن با بیان این مطلب گفت: همشهریان و رانندگان تهرانی که خودروی آنها توقیف شده برای تحویل خودروی خود دیگر نیازی نیست به پارکینگ ها و مراکز اجراییات مراجعه نمایند و برای گرفتن خودروی خود از طریق مراکز پلیس +10 اقدام نمایند.

وی گفت: پس از توقیف وسیله نقلیه قبض سفید پارکینگ توسط مأمور توقیف کننده تحویل متصرف و یا مالک می گردد.

که در این مرحله -متصرف یا مالک می بایست با در دست داشتن مدارک (قبض سفید پارکینگ - سند یا کارت – صورت وضعیت خلافی به همراه فیش پرداخت – کارت شناسایی معتبر – گواهینامه متصرف) به یکی از دفاتر پلیس + 10 مراجعه، مدارک وی اسکن شده و اقدام به ثبت درخواست ترخیص می نماید.

سردار حمیدی اشاره کرد: پرونده ثبت درخواست شده از طریق سامانه پارکینگ دفاتر پلیس +10 (حاوی مدارک اسکن شده) برای کاربران اداره اجراییات راهور فاتب ارسال و پس از بررسی مدارک، پیامک ترخیص یا عدم ترخیص برای متصرف / مالک ارسال م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترخیص خودروهای توقیفی از طریق دفاتر پلیس +10

ترخیص خودروهای توقیفی از طریق دفاتر پلیس +10