مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 12:252020-09-21سياسي

عقب ماندگی 10 ساله زیرساخت آبی تهران


در حال حاضر طرح های زیرساختی تامین آب تهران یک دهه عقب است که باید برای ساماندهی به این مساله از هم اکنون اقدامات اساسی اندیشیده شود چرا که در غیر این صورت با مشکلات مواجه خواهیم بود.

- مدیرعامل آب منطقه ای تهران گفت: در حال حاضر طرح های زیرساختی تامین آب تهران یک دهه عقب است که باید برای ساماندهی به این مساله از هم اکنون اقدامات اساسی اندیشیده شود چرا که در غیر این صورت با مشکلات مواجه خواهیم بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید حسن رضوی امروز در نشستی خبری با بیان این که دلیل این مساله لجاجت های اداری است که باید در بین سازمان ها برطرف شود در غیر این صورت تنش های مباحث سیاسی، اجتماعی و امنیتی را شاهد خواهیم بود.

وی با بیان این که در حال حاضر دو سامانه شرق و غرب 10 سال از میانگین عقب تر هستند اظهار کرد: متاسفانه از نگاه مسئولان همیشه تهران شرایطی مناسب داشته و نمایندگان تهران هیچ گاه مسائل تهران را پیگیری نکردند، این در شرایطی است که نمایندگان دیگر با جدیت به دنبال خواسته های استان خود هستند، اما نمایندگان تهران اینگونه مطرح می کنند که سیاست ما قانون گذاری است بنابراین مدیران تهران تنها بوده و نمی توانند پروژه ها پیش ببرند البته شاید برداشت نمایندگان تهران درست باشد ولی کشور چنین رفتاری را برنمی تابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عقب ماندگی 10 ساله زیرساخت آبی تهران

عقب ماندگی 10 ساله زیرساخت آبی تهران