مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 12:252020-09-21بين الملل

توافق همکاری امارات و اسراییل در زمینه سینما


کمیته فیلم ابوظبی و صندوق سینمایی رژیم صهیونیستی و مدرسه سینمای سام اشپیگل در قدس توافق نامه همکاری فرهنگی در زمینه سینما و تلویزیون امضا کردند.

- کمیته فیلم ابوظبی و صندوق سینمایی رژیم صهیونیستی و مدرسه سینمای سام اشپیگل در قدس توافق نامه همکاری فرهنگی در زمینه سینما و تلویزیون امضا کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آلمان، کمیته فیلم ابوظبی در بیانیه ای اعلام کرد: براساس توافق جدید دو کمیته متخصص در زمینه فیلم برای همکاری در زمینه تولید محتوا تلاش می کنند که هدف آن تقویت فرهنگ تسامح و ایجاد تفاهم فرهنگی مشترک برای تقویت همکاری میان مردم امارات و اسراییل است.

اخیرا امارات و بحرین توافق عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی در کاخ سفید امضا کردند.

هانز فریکین، رییس کمیته فیلم ابوظبی گفت: ما از این همکاری سازنده با صندوق سینمایی اسراییل و مدرسه سینمای سام اشپیگل بسیار خرسندیم.

اطمینان داریم شراکت جدید بین امارات و اسراییل افق گسترده ای برای تولید محتوای سینمایی و تلویزیونی در امارات را ایجاد خواهد کرد.

لیزا شیلوخ اوزارد، رییس اجرایی صندوق سینمای اسراییل گفت: این توافق فرصت گرانبهایی برای همکاری است که می توانیم از طریق آن به ابداع و آموزش و نزدیکی با همسایگانمان در خاورمیانه دست یابیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توافق همکاری امارات و اسراییل در زمینه سینما

توافق همکاری امارات و اسراییل در زمینه سینما