مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 12:152020-09-21سياسي

اقتدار دفاعی کشور مرهون تجربیات دفاع مقدس است


نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید بر این که قدرت دفاعی کشور به عنوان نماد اقتدار ایران، مرهون تجربیات دفاع مقدس است، اظهار کرد: ارزش های دوران دفاع مقدس نباید به فراموشی سپرده شود.

- ایسنا/لرستان نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید بر این که قدرت دفاعی کشور به عنوان نماد اقتدار ایران، مرهون تجربیات دفاع مقدس است، اظهار کرد: ارزش های دوران دفاع مقدس نباید به فراموشی سپرده شود.

حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی هم زمان با نخستین روز از هفته دفاع مقدس در آیین تکریم 500 پیشکسوت دفاع مقدس لرستان که امروز 31 شهریورماه در حسینیه ثارالله لشگر 57 لرستان برگزار شد، اقتدار دفاعی و موشکی کشور را برگرفته از تجربیات دوران دفاع مقدس دانست و اظهارکرد: وظیفه امروز ما صیانت از ارزش های دفاع مقدس است و نباید بگذاریم این ارزش ها، مجاهدت ها، ایثار و فداکاری های رزمندگان ما در طول هشت سال جنگ تحمیلی و دوران دفاع مقدس به فراموشی سپرده شود.

وی با ذکر این مطلب که امروز در همایش تجلیل از 500 پیشکسوت دوران دفاع مقدس لرستان شاهد رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب بودیم، افزود: فرمایشات مقام معظم رهبری سراسر رهنمود بود و مسئولان باید این رهنمودها را استخراج کرده و در مقام عمل پیاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتدار دفاعی کشور مرهون تجربیات دفاع مقدس است

اقتدار دفاعی کشور مرهون تجربیات دفاع مقدس است