مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 12:102020-09-21بين الملل

جیمز جفری در سوریه برای نظارت بر توافق سیاسی بین احزاب کرد


نماینده آمریکا در امور سوریه به حسکه نوشت که وی در پایگاه ائتلاف بین المللی با رهبران احزاب کرد و مظلوم عبدی، فرمانده نیروهای سوریه دموکراتیک دیدار و گفت وگو کرد.

- نماینده آمریکا در امور سوریه به حسکه نوشت که وی در پایگاه ائتلاف بین المللی با رهبران احزاب کرد و مظلوم عبدی، فرمانده نیروهای سوریه دموکراتیک دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه الشرق الأوسط با اشاره به سفر جیمز جفری، نماینده آمریکا در امور سوریه به حسکه نوشت که وی در پایگاه ائتلاف بین المللی با رهبران احزاب کرد و مظلوم عبدی، فرمانده نیروهای سوریه دموکراتیک دیدار و گفت وگو کرد.

در همین حال، چند منبع کرد درباره برنامه کاری سفر جفری اعلام کردند که وی بر امضای اولیه یک توافق سیاسی و ایجاد یک مرجعیت عالی میان کردها نظارت خواهد داشت.

طبق گفته این منابع، جفری در دیدار با رهبران احزاب کرد سوریه بر حمایت واشنگتن و دولت دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا از توافق سیاسی میان کردهای سوریه تأکید کرد و گفت که دولت کشورش درصدد بسیج قدرت مخالفان سوری برای حمایت از موضع آمریکا است تا دمشق و هم پیمانش مسکو را مسؤول شکست روند سیاسی و مانع تراشی در مسیر فعالیت کمیته تدوین قانون اساسی سوریه جلوه دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جیمز جفری در سوریه برای نظارت بر توافق سیاسی بین احزاب کرد

جیمز جفری در سوریه برای نظارت بر توافق سیاسی بین احزاب کرد